18:34

  • Okej jag la ju in ett inlägg igår om vad jag ska blogga om under dom 30 närmsta dagarna.!

    Så jag börjar på 1:an
    (skiv 15 fakta om dej + en bild)
  • Jag heter Alice Nilsson
  • Jag fyllde 12 år onsdagen 30 mars
  • Jag och en kille i min klass är ett år yngre än dom andra
  • Jag är en brunett
  • Jag har 2 syskon
  • Mina föreldrar är skilda
  • Vi har precis flyttat (med pappa) nära skolan så Emma och jag kan gå
  • Jag fick en kamera i födelsedagspresent
  • Jag har VÄRLDENS bästa vänner
  • Jag har kusiner i göteborg
  • Jag har sysslingar i U.S.A
  • Jag har bryllingar i frankrike
  • Jag ska till sälen 3 april (söndag).
  • Jag var på gotland med min klass på klassresa
  • Jag har grön, blåa ögon





(har haft denna bild förut men jag pallar inte fixa bilderna på kameran nu så jag gör det om några dagar)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta du är 99a ? Varför går du inte i 5an då ?

2011-04-19 @ 13:37:23



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0