20:37

Sorry för att jag inte bloggar alls men nu börjar ju skolan snart så jag ska leva livet och så kommer det bli fullt ös och massa fokus på bloggen.
Nu sitter jag hemma hos farmor.
Vi kommer hem till mamma imorgon.
Idag vaknade jag vid 10 och då skulle farmor och jag gå till hennes bouletävling.
Det var ganska roligt att titta på.
Efter det gick vi hem och fikade lite och sen gick Emma, farmor och jag till centrun och klippte oss.
Jag kan inte ladda upp några bilder nu för jag skriver på farmors data och där har jag inte mina dokument.
Men när jag har tid så ska jag fixa en bildbomb.

Ha det gött ;)

// Alice ♥



Men såklart kan ni få en bild som jag hade lagt ut förut!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0