sista för ikväll

heej, nu ligger jag i sängen, har blivit så riktigt trött på morgonarna så jag känner att jag ska gå och lägga mig tidigare än 11 typ, men asså det blir aå att jag aldrig släcker, jag läser och spelar irunner och smsar och facebookar. Asså det är typ sjukt. Idag hade vi träning till julavslutningen som är på onsdag, jag ska sjunga 2 verser solo. Vi hade svenska prov , vi skulle kunna predikat och subjekt och massa skit, men jag satt kvar sist så jag fick massa hjälp :-D tycker ni att jag ska fixa en juldesign? Funderar på om typ på hösten gör jag en höst design, asså så att jag anpassar mig för vilken årstid och lite kuliga saker. Funderar också på om jag ska ha typ en tävling om den som komenterar mest, och den som vinner får en personbeskrivning och en länk och om den inte har blogg bara en personbeskrivning. ni får komentera vad ni tycker! Ska börja blogga typ i skolan och sånt, fast det inte är nån som läser för att alla är i skolan men så att den blir uppdaterad hela tiden! Ska fundera lite! God natt och sov gott puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0