trött!

Somnar snart asså, idag kom mamma och jag iväg till skolan vid 07.12, det SÖÖG!
Idag var det lucia, vi hade luciatåg, det var jätteroligt, jag sjöng en vers av misteltoe (justin bieber) solo.
Imorgon har vi 1 engelska prov och på torsdag har vi franska prov, men jag tror det går bra.
Vi fick tillbax våra matteprov igår jag jag fick 28/31, asså nu tänker ni säkert jaja det var väl inte så bra, men jag gjorde inte den sista uppgiften för det var typ en kluring, och den gav 3 poäng så jag hade alla rätt på dom uppgifterna jag gjorde.
Imorgonska jag somsagt ha engelskaprov och efter skolan ska jag med Lovisa hem.
I torsdags tästade jag en häst som heter Totte, helt underbar ponny asså!!
Jag ska ta hand om honom på jullovet, ska bli super!

Jaja tråkigt inlägg men puss




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0