11:32

Nu sitter jag i Eriks rum medans han tittar på film och jag sitter och typ halvsover...
Igår var vi och spelade minigolf och jag kom på 3:dje plats.
Igår kväll fångade jag, Erik och Vincent typ 32 krabbor.
Det fanns inte musslor så vi fiskade med skinka och det gick jättebra.
Vincent och jag satt på bryggan med våra trådar medans erik sjönk vår skinka och fångade krabbor med händerna i vattnet.




Asså det som har hänt i Oslo är fan sjukt..
Det är minst 84 döda och det ligger massa i vattnet också.
Han  var typ utklädd till polis och så kom han till en ö och sa
- Kom, jag ska rädda er...
Jörgen var en av dom som överlevde..
Han satt och gömde sig och när polisen kom stack dom andra men han satt kvar och sen hörde han skotten.
Jag ser i tidningen att det är rätt många som bara är svårt skadade och det var typ en tjej som hade fått en pole i huvudet.
Det var massa människor som skrev sms, på facebook och på twitter att dom ville bli räddade...



// Alice ♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0