23:00

Nu sitter jag i Emmas säng med Emma och hennes kompis Elise.
Vi fixar en blogg till henne och om det var någon som försökte fixa den och förstörde var det Emma!
Idag har jag varit i Vaxholm med mamma hos våra sysslingar.
Jag och Viktor och hans föräldrar och mamma åkte ut med deras stora båt till en liten ö där jag och Viktor åkte ut till ett grund där vi stog och plockade grålera som vi sen smörjde in hela kroppen med.
Och sen gick jag till en kompis kalas för hon fyllde år.
Imorgon ska jag till täby med Emma och Elise för att shoppa kläder till mig med mina 2000 kronor.
Efter det ska jag kanske vara med Lovisa!

Bloggar mer imorgon!

// Alice ♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0