13:09

Nu är jag på båten med pappa, Ullan och Emma.
Vi åkte ut i fredags morgon och vi ska vara ute i en vecka.
I fredags åkte vi i 4 timmar till "Lillkastet" där vi träffade våran kusin Wilma och Hugo.
Och så träffade vi några killar som vi var med men idag åkte alla hem så nu är vi själva.
Igår åkte vi till en liten ö på andra sidan samma ö.
Men det var bara vi som åkte så Emma och jag fick åka jolle till dom.
Sen igårkväll skulle vi fiska men Rasmus (en av killarna) fiskespö fastnade i vassen så dom fick klippa av fiskelinan.
Jag har försökt kastat varje dag men ingen vill fastna på kroken.
Jag ser ju massor som hoppar men dom ville inte..
Vi stannar på ön ikväll men imorgon ska vi åka 6 timmar till "Utö"

Jag kanske inte bloggar på länge för det är dålig teckning ute på havet..
Men någon mer gång blir det väl!


// Alice ♥


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0