23:32

Imorse åkte Moa, Emma, Natta och jag till Garnsviken men det var inte något bra väder så vi åkte hem och såklart när vi har kommit hem så blir det sol.
Sen spelade vi fyrryta en stund och så gick vi till ica och köpte chips och dricka + att vi gjorde lite privata saker.
Sen skulle Moa och Natta hem för att fixa sig till Nattas moster som dom skulle äta middag hos.
Och efter middan gick dom hem för att fixa en överraskning till oss så vid halv 10 gick Emma och jag tillbakka till fyrrutan och väntade på dom.
Efter 5 minuter kom dom och då ade dom färgat deras lugg brun.
Jag tyckte det var ashäftigt men sen vid halv 11 gick alla hem till sig förutom Moa som skulle till Natta.
Nu fick jag ett MMS av Natta och nu har dom hela håret brunt.

Bloggar mer imorgon..


// Alice


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0