16:34

Hejs Svejs.. Sitter och lyssnar på gleelåtar.. Ska snart städa för pappa säger: Snart kommer Ullan och då ska det vara gulligt.Så vi gör det ganska ofta. Hoppas bara att allt går bra med flygen :/
Jag vet inte vad som hände.. först var vi as bra kompisar och sen dissar vi varran bara och jag vet inte säkert men jag tror det beror på en person. Jag vill va med er kan ni inte förstå det? Jag har ju sagt till er att jag inte ska va med henne men om ni bara dissar mig så har jag inte någon annan, det är bara så svårt att inte skratta när hon gör det.. Och när jag satte mig vid erat bord idag så verkade ni besvikna på mig och jag var besviken på mig själv med. För jag är inte någon sån som ljuger. Kan ni inte ta tillbax mig? För när jag är med er så är jag mig själv och inte annars. Jag saknar er redan. Men asså jag försöker va med alla men alla har sina gäng och jag bara står i mitten ensam. Och en stud så kom jag in i erat gäng men det var tills idag.

Saknar er!! <3<3


Kram!<3<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0