11.11.11.11.11.11

Haha idag på bilden sa våran lärare...
 - Idag är det 11.11.11.11.11.11, säg till eran lärare att bara stanna upp den sekunden och tänka att den tiden kommer inte förns om 100 år igen.
Och när den tiden kom så bärjade alla bara skrika, haha vi är världens skönaste klass asså!!
Kom precis hem från ridningen, red Marindy! Jag har inte en riktig plats Ylva (min lärare) kontaktar mig när det finns en plats och då åker jag dit.
Idag tänkte jag kolla facebook om hon hade skrivit, och ja tänkte att det hade hon inte. Så jag satte mig och pluggade lite och så tänkte jag att okej jag tittar och så hade hon skrivit och då var det 20 minuter kvar tills vi skulle välja hästar och så körde pappa mig till mamma för mina kläder var där och så sprang jag till stallet, jag fick välja först och då valde jag som vanligt Marindy.
Jag gjorde hemkunskapsprovet idag och det gick ju inte bra...
Man skulle ha 15 för att bli godkänd och jag fick 12!!

Puss bloggar sen om Dag 4 - Vad jag åt idag?!

(Bloggar när jag har ätit) ;)


Puss



Kommentarer
Postat av: izabella

2011-11-13 @ 16:16:49
URL: http://iizabellaeriksson.myshowroom.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0