2o.33

Hej, sitter med pappa och tittar på Robert Gusvasson film. Pappa hade köpt den av mig på jultidningarna. Haha pappa skrattar som han gråter typ. Jag har varit och lämnat massa jultidningssaker idag. Och dom flesta har handlat för ganska mycket så jag har 5258 kr exakt hemma nu. Ska skicka in 9273kr till dom och så får jag resten och typ en vecka senare får jag min systemkamerka och min mobil. Klockan 9 ska jag titta på värsta pojkvänsakademin. Det är asbra. Imorgon slutar vi typ halv 2 så då ska jag lämna det sista och såbska vi skicka in det så fort vi kan. Bloggar på ipaden. Det ör bara jag som har fattat hur man göra, emma har inte fattat att man måsta ta bort grejerna för att kunna skriva. Har precis badat också, tvättade mig och nu är jag jätteren. Men nu ska jag titta lite och vänta på värsta pojkvänsakademin. Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: H A N N A

Veckans blogg tävling har nu avslutats. Blev det du!? Om inte; anmäl dig till den nya dagens blogg! Samma regler, gäller bara att anmäla sig i god tid! :)

D I R E K T L Ä N K:

http://hannakargar.blogg.se/2011/november/vinnaren-utav-dagens-blogg.html#comment

2011-11-08 @ 21:06:54
URL: http://hannakargar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0