!8.23

Hej, jag vet att jag itne bloggar men jag ska börja igen.
Mamma skickade in jultidningarna igår, så jag får mina saker någon gång nästa vecka.
Idag har jag varit i skolan, varit på badminton.
Det var jättekul på livet idag, vi pratade lite om internet, om hur man ska presentera sig och vi läste en liten historia om en tjej som inte mådde alls bra, henned föräldrar bråkade massa och hon skrev ut allt om hur hon mådde på bloggen och så var det några i hennes klass som läste hennes blogg och sen blev det fler och fler och tillslut blev hon mobbad för hur hon mådde och NEJ jag tror inte att hon tänkte på vilka som läste vad som hände, hon kanske bara ville få det ur sig.
Jag bryr mig inte om vilka som läser min blogg så länge jag själv inte tycker att jag går för långt, och om någonting händer som kanske är jobbit och då kanske jag skriver ut det på min blogg men då kommer jag inte skriva ut det så att det är helt öppet så att alla kan läsa det, då kommer jag kanske sätta lösenord på bloggen eller något, så jag vill bara säga till er som har bloggar att ni vet inte vilka som kan läsa och var försiktiga att ni inte skriver ut för mycket.


Jag logagr in på min dator sen och har en bilder som aldrig lagts upp eller bildbomb eller något eftersom att pappa har inga bra bilder på mig på sin data!!



Puss


Kommentarer
Postat av: blondie♥

Anmäl dig gärna som dagens blogg i min blogg, enkla regler du bör inte länka mig eller något puss!

http://fellik.blogg.se/2011/november/dagens-blogg.html#comment

2011-11-23 @ 13:10:54
URL: http://fellik.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0