Dag 3 - Min familj

Nu är det dag 3 och nu ska jag skriva om min familj.


Okej, min familj är 5 personer, jag, min syster Emma, min bror Oscar, min mamma Anki (ann-christin) och min pappa Per.
Mamma och pappa är skilda och Emma och jag bor varranan vecka, och Oscar är i Norge och är där först till jul och sen kanske åker tillbaka och kommer hem i mars 2012.
Jag är väldigt nära min familj och jag älskar dom mest av allt och alla på hela jorden.
Min mamma: Ann-christin Nilsson, bor i angarn (vill inte ge ut detaljer), har brunt hår och blåa ögon och är typ 1.65 lång.
Min pappa: Per Nilsson, bor i sunnersta (om ni vet vart jag bor så vet ni!) ;). Har ljusbrunt lockligt hår och blåa ögon och är typ 1.86 lång.
Min bror: Oscar Nilsson. Bor i Norge (eller bor och bor, han är där till mars.) Har också brunt hår och gröna ögon, och är typ 1.89 lång.
Min syster: Emma Nilsson (finns också på http://fuckt.blogg.se ) Brunt hår, går i 8b. gröna ögon och är typ 1.60 lång.


Det var allt.


Puss och kram



Hihi sööt!!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0