En stor riktig exposion!!

Heej, sitter uppe i pappas rum och tittar lite på tv och kollar facebook, och PLUGGAR!
Sitter och bombar huvudet med franska ord, min hjärna kommer få en riktigt stor explosion snart!
Men jag är steax färdig, jag ska göra ett prov imorgon.
Idag har jag, varit i skolan och varit på badminton, ska strax duscha.
Det har ju blivit poppis att ha små termosar så man kanske har te i på morronen, all har det och det finns på ica typ varma koppen för 10 kronor såhär typ kycklingsmak eller broccoli.
Jag smakade kyckling och denvar god, sen smakade jag broccoli och det var så äckligt.
Asså tips... SMAKA INTE.
Imorgon ska jag RIDA!!!
Gud vad kul, jag längtar efter hästarna typ varje dag typ varje minut.

Jaja Lite kbry där men.

Puss bloggar kanske sen.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0