Godatt

Nu ska jag gå och sova, jag ska inte sova men jag ska ligga i sängen och fibbla lite med ipaden. Eller det gör jag redan, asså jag tror att det går någon förbannelse över mig, en period är jag jättepigg på morgonen och kanske nästa vecka så är jag så trött och jag kan inte stå upp för det känns som om jag har cement i mina ben. Som om jag skulle vara pigg på morgonen hos mamma och jättetrött när jag är hos pappa. Men asså jag tycker att, fast jag älskar känslan när man kryper ner i sängen och drar täcket över huvudet att man inte skulle ha så sköna sängar, asså man ska inte ligge oskönt men det ska inte vara så mjukt, men vill liksom gå upp på morgonen, för det finns inte så många som har bra jobb och tjänar bra pengar som inte börjar sitt jobb vid 8, varför ska man liksom vilja ligga kvar i sängen. När man ska upp 7 varje morgon nästan till man fyller 60 år. Aja jag har bara 1 åsikt. Kanske inte hinner blogga morgon bitti, om inte så bloggar jag vid 3 när jag slutar!! Puss, sov så gått.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0