Jag vet...

Jag vet att jag inte bloggar alls men jag ska börja och jag ska fixa... senare.
Jag sitter i köket och letar efter någon som vill sova hos mig imorgon till söndag för mamma och Emma ska bort.
Idag har jag varit i skolan, igår gjorde jag om hemkunskapsprovet och det gick bra.
Mamma ska sätta in min pengar till jultidningarna och då kanske det dröjer 1 vecka tills jag får min kamera och min telefon.
Imorgon ska jag tävla i täby på förmiddagen och vid 6 drar mamma.
Jag tänker inte fortsätta med dag 1 - blablabla...
Jag tänker börja om när jag har min kamera och det har varit jul och sånt.
Men jag bloggar kanske senare annars får ni ha det så bra.


PUSS


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0