Kalla fakta

Nu sitter jag och mamma och tittar på kalla fakta.
Det är typ sjukt för en 3 årong har dött på dagis.
Pratar med Lovisa i telefon med.
Jag ska åka till henne imorgon.
Mamma och jag kanske ska åka till något museum imorgon med och titta på någon birkaflicka, hon dog typ när hon var 6 åt och nu har dom hittat henne typ 3000 år senare.
Bloggade inte igår för jag hade fullt upp med mina jultidningar då.
Mamma hämtade dom på posten igår.
Då satte jag mig och sorterade allt på köksgolvet.
Jag har gått runt och samlat in pengar med.
Jag har samlat in nu typ 2500kr.
Vi ska till pappa på måndag och då ska han betala för alla i malmö och så ska jag gå till alla på sunnerstavägen.
Mitt hårstylingsätt kom också.
Det var jätteläskigt för man brukar få premierna efter man har skickat in pengarna men jag fick det före så nu har jag det.
Det är asmånga saker.
Jag tror att jag fick det tidigade för att jag valde 3 saker och dom elektriska sakerna kanske tar längre tid.

Ha det bra så bloggar jag senare eller imorgon.




Du är inte den du var!! </3


Kommentarer
Postat av: alice

Nu är det tävling igen :) första vinsten är en design som är gjort just för DIG :) var gärna med och tävla :) kram

2011-11-04 @ 12:01:03
URL: http://bloggaliice.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0