Sorry :(

Sorry för att jag inte har bloggat med jag har inte haft tid...
Hela helgen har jag gjort massa saker.

På fredagen så var Emma och jag med pappa för att han har typ massa strul med sitt jobb så han behövde åka iväg till typ malmö och smögen.

På lördagen så gick jag upp halv 9 för att klockan 10 skulle jag tävla i badminton. Och sen slutade det vid 5-6.

Igår så var farmor hos oss och vi krattade vi och gjorde massa läxor typ så jag har haft fullt upp.

Kommer inte kunna blogga på några dagar för på tis, ons, tors ska jag spela badminton och sen på fredag ska jag rida och sen på lördag så ska jag tävla i badminton igen...

NICE VECKA!!

puss puss


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0