22:10

Dampar sönder!!
jag länkar min blogg på facebook och nu har jag 20 unika och 15 sidvisningar och ingen bryr sig!!
Asså finns jag inte eller?
Men men...
Ska ta bort den nån dag.
Imorgon ska jag på typ någon teater med klassen.
Ska bli skönt att slippa alla lektoner.
Men vet inte om jag ska ha med mig pengar eller inte så vi får väl chansa!
Ska bli rätt kul ändå.
Efter det ska jag på badminton med min älskade Kiimmiee!!
Ska bli kul men våran tränare är typ i Spanien så det är en vikarie, det var det i tisdags med men idag var det inget :(.


Godnatt!! o.o



Sorry för arkiv men det andra dampar apa!!



                                                                                                                         


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0