2o.!8

Heej,
Kom precis upp från mamma och Maria.
I lördags så flyttade mammas kompis Maria in i ett hus på våran gata s vi "firar" det lite nu.
Vi har varit hos henne och jag tror att det kommer bli jättebra..
Sen har jag spelat lite gitarr också.
När jag kom hem från skolan s gick jag till Evelina och sen gick vi hem till mig och bakade rulltårta till Maria och mamma och för att det skulle vara gått, och så gjorde vi kokosbollar.
Allt vart bra fast det är jättesvårt att rulla den!
Imorgon, på onsdag ska jag på badminton och sen på torsdag ska jag på badminton eller kör.
På fredag ska jag på Biancas "tjejkväll" det ska bli roligt!
Och på lördag och söndag ska jag försöka hitta nån rolig kompis.
Jag tog inte med mig min dator hem till mamma så det kommer kanske lite arkivbilder eller inga alls :(.

Bloggar kanske mer ikväll!





Förstår mig inte på dig asså!! </3



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0