!8:o2

Heej :)
Kom hem vid 16.13 typ.
Hann inte blogga då, maten var klar och jag satte mig direkt vid bordet och nu har jag precis kommit hem för jag har lämnat farmor vid bussen.
Lovisa var jätteduktig idag och jag åkte hem till henne en stund efter.
Bussen hem gick vid 16.03.
Vi gick upp til Lovisas granne vif 15.45 och då trodde jag att bussen gick vid 16.13 men nej.
När klockan var 16.00 kom jag på att den gick vid 3 över så jag sprang allt vad jag hade hem till Lovisa och hämta mina saker och kutade allt vad jag hade till bussen och kom vid 3 över att jag hade glömt min mössa och mina vantar.
Så först tänkte jag springa tillbaka men sen såg jag bussen så hon får ta med sig dem imorgon.
Vi spelade alfapet föst på vårat sätt och hon ville skriva "EX" och sa att man stavade "X" så.
Så vi ringde 188800 och frågade och han vi pratade med vart så trött på oss och vi skrattade ihjäl oss.
Det är våran humor!

Bloggar senare!







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0