Idool

Heej... Sitter i soffan.med pappa och Ullan (eller jag sitter i soffan och dom ligger och sover i soffan! Har tittat på idol och tittar nu på nyheterna. Eller jag tittar inte jag bloggar och spelar wordfeud. Bloggar med ipaden. Jag fick välja mat idag. Jag valde kycklingklubbor med pommes. Det vartjättegått!! Idag har jag varit i skolan, fast inte på dagen utan jag gick dit vid 3 och satte mig med en dator bredvid Malin och vi skrev lite utvärderingar för ingen av oss har varit i skolan på hela veckan. Det var väldigt roligt. Jag var riktigt pigg idag och jag kände mig frisk utan Ipren i kroppen men nu på kvällen känner jag mig definitivt inte frisk längre :( Imorgon ska vi upp vid 10 och då ska vi åka till farmor. Emma och jag åker till farmor och pappa och Ulrika åker till ellan och Stefans landställe. Jag har gjort ett jättefint kort till dom och sen när jag satt här nere så kän jag lite bränd lukt. Då gick jag ut till köket och då stog Ullan och brände kortet. Asså hon brände inte upp kortet hon fixade till kanterna. Det Vart asfint. Venm ska åka ut ur idol då?? Jag tror att jag tycker att linni eller Olle ska ut. Jag hänger på Robin. Han är ju typ bäst!! Emmas klass har ju disco ikväll så hon är där och kommer hem vid 11. Jag hostar typ hela tiden och det gör asont mellan lungorna!! Jag tror inte det är så men det borde faktiskt stämma att om man hostar i flera år så borde man få magrutor för att man spänner magen när man hostar! Haha men det är jag! Ska packa mina mediciner till farmor nu! Puss och godnatt

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0