Middag :P

Sp nu har jag ätit kycklingwok med ris och typ kokosmjölk
Det var fatiskt väldigt gott.
Det var mitt förslag att äta det, så duktig jag är.
Så nu sitter jag och tittar på One Tree Hill och ska snart tjocka mig med godis och chips och cola och allt mumsigt.
Jag vill göra rulltårta men vi har inget bakplåtspapper hemma :(
Imorgon ska jag gå upp 7 och ta bussen halv 8 till Lovisa och vid halv 9 ska hon på tävling.
Hon har världens gulligaste och snällaste häst som heter Knasen.
Vi kommer hem vid kanske 1.
Ska bli jättekul att se när hon tävlar.
Jag har varit på massa av hennes tävlingar, jag var med på några tävlingar när hon gick på gymnastik.
Asså hon är bäst på alla sätt och jag älskar henne över hela mitt hjärta.
Jag vet inte när jag kommer hem hit men jag kan nog slänga in ett inlägg imorgon när jag är hemma hos henne.
Jag ska hem till henne efter och sen kommer jag hem hit.
Jag bloggar mer ikväll och när jag är hemma hos henne efter och före tävlingen!
Sen kommer farmor imorgon för att hjälpa Emma med matte och massa läxor så det ska bli kul att träffa henne jag har saknat henne jättemycket.



Haha så vig jag är!






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0