Nudlar

Har ätit nudlar nu.
Asså det ä jättegott men alla smaker smakar lika dant.
Sitter fortfarande och tittar på One Tree Hill.
Jag hoppas att pappa kommer hem snart så att vi kan åka hem till mamma och hämta min kamera och mina jultidningar.
Jag har kommit tillräckligt långt upp så jag kan välja att få en iphone 4 eller en systemkamera.
Jag vet inte vad jag ska välja.
Jag ska skicka in allt nästa vecka när jag är hos mamma.
Jag tänkte att jag ska göra lite videoinlägg och kanske sjunga.

Kommentera vad ni tycker att jag ska välja och om jag ska göra nåt särskilt. Kanske sjunga eller dagens outfit.
Alla som kommenterar får en länkning i ett eget inlägg!¨









Kommentarer
Postat av: Emma

välj en Iphone 4 till mig



o gör ett video inlägg



Puss

2011-10-15 @ 15:36:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0