Pluggar

Sitter och pluggar franskaglosor och väntar på att något bra program ska börja.
Har varit på badminton idag, fört åkte jag hem för att jag hade ont i huvidet och tänkte inte gå men sen ångrade jag mig och var med ändå och nu mår jag jätteilla för att jag åt en choklad :(
Imorgon ska jag på badminton.
Imorgon ska Emma och jag till mormor och morfar och äta middag för att mamma ska göra något.
Det är torsdag imorgon så det blir ärtsoppa och pannkakor.
Har inte fixat ngot som har med video att göra för min kamera är jättekonstig för den stängs typ aldrig av så batterierna drar hela tiden så den är typ aldrig laddad men jag tror att jag ska välja en systemkamera så då kan jag ta massa fina bilder.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0