15:01

Hej.
Jag sitter nu och tittar på extreme home makover typ.
Det är asbra och jag tycker att alla är så snälla som hjälper familjer som inte har det så bra, som kanske har något barn med en sjukdom eller nåt sånt.
Idag är det en 10 åring. Om hon blir varm kan hon dö så hon har alltid en blå väst på sig som gör henne sval.



Efter skolan gick jag bara hem till pappa och åt lite mellis och lite fixa.
Idag i skolan har cissi och jag fixat klart våran tsunami planch.
Den blev jättefin.
Imorgon ska Cissi och jag "redovisa" våran lilla situation på franska.
Sen på fredag ska jag ha läst massor och ha skrivit läslogg!



                                                                                          


Kommentarer
Postat av: julia

sv: Tack så mycket, du är också söt!

2011-09-28 @ 19:05:56
URL: http://juliayes.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0