17:00

Jag har tröttnat på att blogga men jag tror att det kommer bara typ sprängas i huvudet nån dag och så kommer jag börja idag men jag kommer inte lägga ner bloggen jag kommer bara kanske ta en bloggpaus...
Idag har jag varit i skolan. Mamma och jag har varit och handlat nya jeans eller det var länge sen men det sen dess har jag inte bloggat!
Jag mår bra och Lemonia har tagit ett till *** i mitt ****
Imorgon ska jag till skolan sen efter det kanske jag ska va med nån eller nåt.
Denna vecka har farmor varit med Emma och mig för pappa behövde åka till typ tyskland och mamma är i Italien men mamma kommer hem idag så nu sitter jag här i ensamheten och försöker göra nåt kul för att det inte ska vara så läskigt för det är ett stort hus med 3 våningar.
Men men, jag är van så jag kanske ska ut och sälja jultidningar eller nåt sen.
Jag kanske bloggar med sen ikväll.

Inte min data = inga bilder :(

Puss ♥


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0