19:32

Hiloo.
Jag sitter i soffan med mat framför mig på bordet, datan i knät och vänner på tv:n.
Mamma är på föreldramöte hos Emma och Emma sitter i sin säng i hennes rum och tittar på nån såpa.
Idag har jag varit i skolan och sen har jag pluggar för vi har 2 prov och matteläxa till imorron, men jag är så bra så jag gjorde matten i fredas.



Jag har funderat lite på att byta skola för att jag har inte någon riktig vän som jag kan gå till varje morgon men idag känndes det riktigt bra skolan, vi får de hur det blir!




Riktiga vänner är som stjärnor, man kan inte alltid se dem men man vet att dom alltid är där! ♥


Kommentarer
Postat av: bianca

Jag finns alltit är för dig gumman och det har jag alltid gjort och du byt inte skola för du har vänner du upptäcker dom bara inte. Puss

2011-09-25 @ 10:57:26
Postat av: bianca

Jag finns alltit är för dig gumman och det har jag alltid gjort och du byt inte skola för du har vänner du upptäcker dom bara inte. Puss

2011-09-25 @ 10:58:12



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0