Dissar

 




NYA FACEBOOK!
Jag dissar facebook för nät jag skaffade det så var det ett ställe där alla umgicks och uppdaterade kul och sånt, men nu är det bara skäntbilder på Justin bieber och bilder på barn som är handikappade eller något sånt och så ska man gilla om man tycker synd om dom. MEN DET ÄR VÄL HUR KLART SOM HÄLST ATT MAN TYCKER SYND OM BARNEN! Men men visar det inte genom att gilla en status på facebook.
Behövde bara få det ur mig!

T.ex här, 1 gillning 1 dollar till henne typ, men bara för att man gillar på facebook så ger INGEN pengar till henne och vad skulle dom pengarna komma från?




Justin bieber är exakt som alla andra människor, kan inte alla fatta att han kanske blir jättesårad, bara för att jag kanske inte gillar hans sånger betyder inte det att jag ska kränka honom!


Kommer hissar senare!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0