Min äventyr

är med på en tävling hos www.fokis.se där man kan vinna en systemkamera och då ska man beskríva sitt favoritäventyr/resa.

Jag tänkte skiva en text och sist kommer det lite bilder. 
När jag var 9 år, så skildes mina föräldrar och innan det så hade hela familjen planerat att hela familjen skulle åka till Italien, men det blev inte så, så dey var bara jag, Emma, och mamma som åkte dit, och det kändes helt fel, för hela resan förstördes..
Utan pappa var det ju ingen familjeresa.
Och vi åkte till rom först och efter det åkte vi till en annan stad i Italien.
Och även fast det inte kändes bra och hela familjen var borta så kände jag hopp, att allt skulle bli bra, att dom kommer inte bråka, dom kommer säkert klara sig bättre utan varandra, och det är klart att det är bra nu men ibland tänker jag tillbaka och tänker om dom fortfarande skulle varit ihop och pappa skulle varit med där. Men jag tror inte at det skulle varit bra, att familjen skulle inte varit oss då, och jag skulle inte träffat dom underbara människor jag känner nu!


   


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0