Varmt hjärta!

Min familj är typ helt underbar, men ibland känns det som om att en person i min familj gör min dag, att han gör mitt hjärta varmt, det är min bror, Oscar, asså han är helt underbar.
Jag har inte träffat honom sen i julas och inte så mycket några månader innan det.
Just nu är han i Norge och jobbar med sina vänner, och hela familjen är inte samma utan honom som inte kommer hem varje kväll.
Jag har tappat kontakten med honom lite men förhoppningsvis kommer han hem igen innan min födelsedag.
Jag sitter och chattar med han nu och just nu skrev han detta till mig.

"du får hälsa alla så mycket
saknar dig"

Och just detdär "saknar dig" gjorde hela min kropp att rysa.
Han är 7 år äldre än mig med han är ändå den person som är hela mitt liv, att jag skulle inte klara mig utan min bror.
Att nu när han inte är hos mig varje dag, att jag vet att han är i ett annat land så känner jag mig tom.
Att jag vill ha någon att boxas med i köket och även fast du kan vara jobbig och elak så ska du veta att jag älskar dig mer än någon annan!





Oscar.. du är den bästa man kan ha!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0